services-printing

 

دامنه خدمات چاپ گروه تبلیغاتی 360 را می توان به طور مختصر به صورت زیر دسته بندی کرد:

چاپ مجموعه ها و ست اوراق اداری ( شامل چاپ سربرگ در قطع و سایز های مختلف ، چاپ پاکت های پستی و اداری و کارت ویزیت ، طراحی و چاپ فولدرهای شرکتی ، برگه های یادداشت و غیره). طراحی و چاپ لوگو ، بروشور و کاتالوگ ، لیبل پشت چسبدار و ترانسپارنت ، بسته بندی محصولات ، طراحی و چاپ گاهنامه های داخلی شرکت ها، سازمان ها و موسسات ، طراحی و چاپ پوستر ، کارت های پستال و تقویم رومیزی و دیواری ، سررسید ، مجله ، خبرنامه و ماهنامه . همچنین چاپ استند های نمایشگاهی ، طراحی و چاپ سازه های کانتر ، پاپ آپ ، بنرهای تبلیغاتی ،  چاپ لایت باکس ها و غیره در بالاترین کیفیت بصورت indoor , outdoor.

 ســرعـت و کـیـفــیت را هم زمان در کـنــار هــم تجـــربــه کنـیــد

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

چاپ افست و دیجیتال

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

سفارش خدمات چاپ افست :

چاپ افست يكي از رایج ترین سیستم های چاپی در دنیا می باشد . همچنین چاپ افست از لحاظ کیفیتی در رده با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین روش های چاپی قرار می گیرد. گاهي چاپ افست رابه دليل عدم برجستگي يا فرورفتگي در زینک یا پلیت ، چاپ مسطح نيز مي نامند . چاپ افست توسط مرکب های رنگی صورت می پذیرد و استاندارد تقسیم رنگ این مرکب ها روی دستگاه چاپ افست بر اساس ترکیب این چهار رنگ می باشد : CMYK ( زرد ، مشکی ، آبی و سرخابی )

تنوع رنگ در دستگاه چاپ افست : این نوع چاپ را می توان از لحاظ تنوع در تعداد رنگ به دسته های : دستگاه چاپ افست تک رنگ، دورنگ ، شش و هشت رنگ دسته بندی کرد و از لحاظ تنوع در ابعاد چاپ ، دستگاه های چاپ افست می توانند از ابعاد 25 در 35 و یا 100 در 140 سانتی متر چاپ را ارایه دهند . همچنین چاپ افست را می توان روی متریال های مختلف همچون چاپ بر روی سطوح کاغذی و مقوایی (مانند: سربرگ ، کارت ویزیت ، تراکت ، پوستر ، پاکت ، کارت پستال ، جعبه کارتن ، کاتالوگ ، بروشور و …) و چاپ بر روی سایر سطوح مانند : فلز، پلاستیک ، پارچه (مانند: سی دی، ساک دستی،بنر) و غیره انجام داد . استودیو 360 ، با داشتن تجربه کافی و شناخت نیازهای مشتریان خود، ضمن ارائه مشاوره در ضمینه بهینه سازی سفارشات چاپی این مشتریان، کلیه سفارشات پذیرفته شده را از نظر کیفی ، تضمین کیفیت می نماید و امید دارد همواره توانسته باشد رضایت مشتریان خود را در این زمینه به شکل مطلوبی جلب نماید.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

خدمات چاپ دیجیتال :

یکی از روش‌های مدرن چاپ است که فایل طراحی شده را به صورت مستقیم و با سرعت زیاد تبدیل به محصول چاپی می کند . این روش معمولا شامل چاپ حرفه ای در تیراژهای کم و بوسیله چاپگرهای لارج فرمت و یا چاپگرهای لیزری و جوهرافشان حرفه ای مخصوص آن انجام می‌شود. چاپ دیجیتال دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با چاپ افست است ولی این قیمت بالاتر معمولا با صرفه جویی در هزینه های دیگری که در تهیه پلیت های چاپ انجام می‌شوند برای تیراژهای کم تعداد جبران می‌شود. این روش امکان چاپ بلافاصله پس از تقاضا در تیراژ محدود را فراهم می‌آورد وامکان تغییر تصاویر ومحتویات صفحه (اطلاعات متغیر) در هر برگ چاپی را دراختیار می‌گذارد. صرفه جویی در نیروی انسانی و توان رو به گسترش ماشین های چاپ دیجیتال در بالا بردن کیفیت ، پایین آمدن هزینه تمام شده هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رسیدن به نقطه رقابت با چاپ افست و حتی پیشی گرفتن از آن است. اما چاپ دیجیتال مزایای بسیار سودمندی نیز نسبت به سایر چاپ ها دارا می باشد که می توان به مواردی همچون سرعت بالای تحویل پروژه چاپی به دلیل حذف مراحل پیش چاپ در سایر چاپ ها ، عدم محدودیت تیراژ چاپ ، امکان تغییر اطلاعات در نسخه های مختلف چاپ و عدم محدودیت نسبی در سایز کاغذ اشاره کرد.
چاپ دیجیتال دامنه استفاده بسیار گسترده ای را شامل می شود. چاپ ست اداری و کارت ویزیت ، پوسترها، بروشورها و کاتالوگ های کم تعداد، استند ها و سازه های نمایشگاهی ، تابلوهای تبلیغاتی و …
گروه تبلیغاتی 360 با بهره گیری از دانش فنی خود و استفاده از به روزترین تکنولوژی صنعت چاپ دیجیتال همواره توانسته پشتیبانی مطمئن برای مشتریان خود باشد و سفارشات چاپی صورت پذیرفته را با بالاترین سطح کیفی و در کوتاهترین زمان ممکن و قیمتی مناسب به مشتریان خود ارائه دهد .

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

چاپ ” بروشور” تبلیغاتی :

بروشورها : مجموعه اطلاعات جزئی و خاص در مورد خاصیت یک یا چند محصول می باشند که در جهت ترغیب مشتریان برای خرید آن محصولات استفاده می شوند. به بیان ساده تر، بروشور برگه یا برگه های تبلیغاتی هستند که در جهت رونق بازار یک یا چند محصول به کار می روند. ضمنا بروشورها حاوی نکات و اطلاعاتی کلی در ارتباط با کالای تبلیغ شده می باشند که به مشتری این امکان را میدهد تا برای انتخاب محصول مورد نظر خود قدرت مقایسه داشته باشد. چاپ بروشور بسته به سلیقه طراح، سفارش دهنده و یا حتی مشتری ، در ابعاد و اندازه های مختلفی انجام می گردد و می توان گفت که بروشورها در هر اندازه و فرمی که مورد نظر باشند می توانند طراحی و چاپ گردند . ولی از لحاظ دسته بندی در نوع ارائه می توان بروشور ها را به دو دسته لت دار و صحافی شده تقسیم کرد . بروشور لت دار به بروشوری اطلاق می شود که برای صفحه بندی آن از تا و خط تا استفاده می کنند و هر برگ را یک لت می نامند. اغلب بروشورهای کم حجم که حاوی اطلاعاتی کلی می باشند از این روش طراحی و چاپ می گردند. بروشورهای لت دار می توانند از یک تا بیش از دوازده لت داشته باشند. بروشور صحافی شده به بروشوری گفته می شود که برای صفحه بندی آن از صحافی استفاده شود. صحافی می تواند بسته به تعداد صفحات یک بروشور و سلیقه سفارش دهنده ،انواع مختلفی همچون صحافی منگنه دوخت ، صحافی منگنه لوپ ، صحافی چسب گرم و سرد داشته باشند. بروشورهای صحافی شده به لحاظ مراحل پس از چاپ (Post Press) که روی آنها انجام می شود نسبت به بروشورهای لت دار پرهزینه تر هستند.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

” کاتالوگ ” چیست؟

کاتالوگ به مجموعه گردآوری شده از محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک شرکت یا یک موسسه با ریزترین اطلاعات مورد نیاز برای فروشنده یا واسطه آن کالا یا خدمات گفته می شود .کاتالوگ ها دارای جزئیاتی هستند که برای مصرف کننده اهمیتی ندارد اما برای واسطه یا فروشنده که این کالا یا خدمات را به مصرف کننده عرضه مینماید، مهم مینماید. کاتالوگ ها معمولا چند لت یا سیمی و یا منگنه ای چاپ میگردند. همچنین نوعی دیگر از کاتالوگ ها هستند که با نام کاتالوگ محصولات شناخته می شوند. این نوع کاتالوگ با هدف معرفی ، آموزش و نحوه استفاده از یک محصول ، طراحی و چاپ و در داخل بسته بندی محصول خریداری شده قرار می گیرد. این دسته کاتالوگ ها به علت چاپ در تیراژهای بالا عموما با ارزانترین متریال های چاپی عرضه می گردند .

نکته مهمی که اکثر مشتریان به آن توجه نمی کنند تفاوت بین بروشور و کاتالوگ است که گاها این دو واژه را همزمان بیان و به عنوان یک محصول چاپی مشترک می شناسند. بروشورها مجموعه های چاپی هستند که در جهت تبلیغات و معرفی یک محصول ، برند یا کسب و کار خاصی طراحی و چاپ می گردند و همان طور که اشاره شد صرفا جنبه تبلیغاتی و معرفی دارند (مانند بروشور معرفی محصولات یک شرکت تولید کننده تلویزیون)

اما کاتالوگ ها مجموعه های چاپی هستند که صرفا جنبه آموزشی و اطلاع رسانی دارند و هدف از ارائه آنها شناخت بیشتر و نحوه استفاده صحیح از یک محصول برای فروشنده یا مشتری است (مانند کاتالوگ یکی از محصولات همان شرکت تولید کننده تلویزیون که نحوه راه اندازی، تنظیمات و نگهداری یکی از مدل ها را آموزش می دهد)